Utlandet.

Jag & Ricke funderar på att åka utomlands på lovet i början av Mars. Finns inte så många ställen att åka på den här tiden på året till ett rimligt pris. De ställen som har någorlunda varmt är Egyptien, Lanzarote, Teneriffa & Gran canaria. Det är givetvis inte som turkiet i augusti men helt okej värme så man orkar göra något & inte bara ligga under parasollet eller i poolen. Känner att jag inte åker på samma villkor som tidigare. Bryr mig inte så mycket om att det är 40 grader varmt & att jag ska bli skitbrun. Vill bara komma bort från kalla gråa Sverige & koppla av & Fara på utflykter. Tycker det är tråkigt att bara ligga på stranden & försöka bli brun. Men vi får väl se om vi tar oss iväg. Skulle sitta fint med en billig sista minutenbiljett. Måste ligga i & jobba så man har råd.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0