This is the part of me that you never gonna ever take away from me.

Nu är jag på jobbet. Pappa kom med min cykel till praktiken idag & när jag låste upp cykeln, for hem & låste fast den i en boda så upptäcker jag att nyckeln är borta. Hann alltså ha cykeln i en kvart kanske innan jag tappat bort nycklarna.

Fick hämta en såg för att få upp låset igen. Blev att köpa nytt! Men man lär sig av sina misstag.

Blir att jobba sent ikväll. Har 14 timmar kvar att jobba innan vi åker. Utöver det ska jag packa klart, hälsa på mamma, klippa Sanna, hälsa på pappa, vara med ricke, sova och äta.

Jag är verkligen inte en person som klarar av att leva ett stressigt liv. Har helt glömt att äta ordentligt hela veckan. Är hungrig nästan hela tiden. Men har inte haft tid eller ork att varken handla eller laga mat. Blir att svullna i Turkey.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0