Jobbar & sliter

Happ, fick iaf 6 timmars sömn i morse. Eve kom efter 12 & då prövade vi min balfrisyr, Reggo kom även förbi så när vi var klara så gick vi på stan en sväng & tog en mjukglass. Nu är jag på jobbet igen blir här 3timmar till. Pappa ska komma förbi med min cykel som jag fått här snart. Fan vad skönt att slippa gå! Det är ju bättre med bil men när det är så här bra väder är fan cykeln snäppet bättre, motion, sol åså är det gratis!

Gjorde ett litet collage med olika bilder på hur jag sett ut under åren. Den äldsta bilden är nog 4 år gammal. Då jag var korthårig. Tur man utvecklas positivt. Men det vänder väl snart nu när man börjar bli gammal.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0