Here we go again

Tänkte bara uppdatera de få läsare som faktiskt går in här dagligen trots min dåliga uppdatering. Har just påbörjat min sista jobbvecka. På måndag åker jag och mamma till Stockholm. Mån-Tors. Ska bli så skönt att sova till jag vaknar ( inte bli väckt av Elsa kl 6 ). Äta hotellfrukost i tre dagar. Strosa på stan & utforska alla ställen. Har ju bara varit i Sthlm en gång och då var jag bara på stan & hos mina vänner. Kommer självklart att sakna min lilla gumma när jag är borta men jag vet att hon kommer att ha det så bra! Idag ska jag hänga med Ida. Hon har ju flyttat till Enköping men är hemma nu under veckan. Ska bli mycket trevligt! Spännande att höra hur det är där nere.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0