Förbättring...

Hittade några bilder från i sommar & då fick jag verkligen se hur bra min hy har blivit. Får ofta kommentarer att jag fått betydligt bättre hy och jag håller med. När jag ser bilder från i sommar så förstår jag knappt hur jag kunde gå ut. På bilderna nedan ser jag bättre ut i hyn nu när jag är osminkad än förut då jag hade massa smink. Jag har ännu kvar lite röda märken men inga prickar som står ut, är nästan lika len som en babyrumpa!

DÅ ( På dessa bilder är jag sminkad )














NU ( På dessa bilder är jag utan smink i ansiktet, endast lite mascara )
Bortse från min stora röding som jag klämt. Jag vet fy!











Ser ni någon skillnad?


Kommentarer
Frida

Jo! :) Men du är endå lika snygg! ;)

2012-01-06 @ 12:21:04
URL: http://fridamoriin.blogg.se/
Viktoria

Ja gud vad du fått fin hy :)

2012-01-06 @ 12:34:30
Anonym

Grattis att du lyckats få så bra hud, men hur gjorde du? Ser gärna tips på det i ett inlägg, hur du gått till väga till att uppnå sådant bra resultat!!:)

2012-01-06 @ 16:46:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0