2012-01-23

Inatt sov jag ca 2 timmar. Vet inte vad som hände men kunde inte somna. Var rätt död på skolan men for ut på prommis med Ida & vovvarna så blev rätt pigg. Vilket vände direkt jag satt mig ner i soffan hos mamma. Det är något med den soffan. Blir alltid sjukt trött i den, hon med. Har suttit i laggen i flera timmar nu & inte är jag så där trött.

Har just duschat, bestämde mig för att pröva balsammetoden så idag har jag tvättat ur alla silikoner & mineraloljor som förstör mitt hår. Sista tvätten med schampo alltså, kände verkligen hur torrt håret blir av shampot när man inte har en massa ingredienser som lurar en. Tror faktiskt på denna metod!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0