2012-01-22

I helgen har jag inte gjort så mkt. Hängt med vännerna och varit allmänt lat. Nu ska jag fortsätta plugga innan jag går & lägger mig. HAr sovit på soffan de senaste 3 nätterna för att Ricke har suttit & spelat i sovrummet ( tål inte det konstanta tryckandet på DATAmusen). Han har dock hämtat mig vid 6-7 då han gått & lagt sig så denna helg har jag sovit till 12 varje dag. En natt bar han mig till sängen som när man var liten & somnat i bilen/soffan, mys!



Har jättesvårt att bestämma mig vilken färg jag ska ha på håret. Det röda är ju grymt snyggt men om jag färgar det rött ( har bara tonat sist) så blir det ett jävla helvete att få bort det sen. Vill nog inte vara röd till balen. Är sugen att färga det likt min egen & låta det vila till balen, har inte bestämt mig om jag vill vara blond eller brun då. Nöter så om man bleker...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0