2012-02-12

Nu har mina shoppingfingrar varit igång igen. Ebay äger!
Har hittat detta för 190kr
  • Ett armband till telefonen som man har på armen när man tränar, till det fick man med en bumper & skyddsplast.
  • Två halsband
  • En tubtop/bh i spets
  • En liten "väska" man kan ha i sin väska med massa fack så man får lite ordning.
  • Ett genomskinligt Iphoneskal + ett i läder
Har även hittat ett par träningsskor & flera väskor. Måste bara bestämma mig för vilken av dem.
Är just nu på jobbet, ska nog jobba till 9 så jag for ihop 8h. Sen blire nog gymet.
Sugen på att göra något med min lugg, kanske en kortare snelugg? Vanlig lugg är alldelens för jobbig att sköta med min virvel...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0