2012-02-01

Har suttit hela kvällen och kollat på Ebay. De har allt. Har suttit och kollat på kläder som företag säljer och hittat en massa fina saker för en liten peng. Det enda dåliga är att det är ju från olika företag så det blir frakt på varje vara. De flestas frakt ligger dock bara på 0-60kr. Så när deras plagg kostar mellan 60-150kr så spelar inte den fraktsumman så stor roll. Skulle jag beställa från sverige går varje plagg på minst 300kr. Ikväll har jag beställt 4 saker. Tänkte vänta med de andra och se ifall jag får betala tull. Det står att jag inte ska behöva det när det är så liten summa paketen går på men man vet aldrig. Bara att vänta och se.



160kr med frakt



Passade bra att beställa en mysig kofta när det är så kallt här. 100kr med frakt.



Den vita, ca 100kr med frakt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0