2012-04-21

Har just kommit hem från gymet. fy vad mina fötter värker nu. Har för det första stått hela dagen på praktiken samt varit på en 20 minuters promenad med vovven. Det var inte nog utan jag har varvat mellan crosstrainern och löpbandet ( körde intervaller ) i 90 minuter. Plöjde igenom 2 BB avsnitt i lurarna. Körde lite mage innan jag promenerade hem ( ytterligare 20 min ). Var riktigt skraj när jag gick hem i mörkret. Väntade på någon läskig gubbe bakom varenda knut. Vände mig om 1020489238592 gånger. Nu är jag nyduschad & redo för sängen. Ricke har några kompisar här som ser film men de orkar jag inte. Blir lite Solsidan tills jag slänger igen ögonen. Ska bli såååå skönt! Ingen väckare imorgon inte...

image description

image description

Snacka om att jag är hungrig nu. Skulle sååå gärna vilja ha en pizza. Men hur värt skulle det vara. Har inte ätit någon riktig middag idag. Blev så jäkla mätt av lunchen, blev bara lite ost & kex när jag var och hälsade på mammsen. Blir att somna hungrig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0