2012-04-18

Idag har jag hunnit med att städa lägenheten, tränat & jobbat 6h. Ikväll har jag letat en bikiniöverdel som passar till en underdel jag beställt. Hade en överdel men den hann ta slut i storlek ( kunde inte ha den jag beställt, surt ). Hittade en tillslut så hoppas den kommer passa bra!

Det börjar ta sig nu, har nästan allt som behövs till balen och studenten. Så länge jag kan ha balklänningen vill säga. Annars är det bara skor till balen och en liten väska som saknas. Det är så otroligt mycket utgifter nu innan det är dags. Blir extra dyrt när vi åker till utlandet veckan före. Har typ växt ur alla mina bikinisar så har varit tvungen att iaf köpa två nya. Men det tillkommer ju även alltid massa annat. Småsaker som blir dyrt tillslut.

Jobbar som ett djur nu så jag ska ha råd med allt jag vill. Klart jag klarar mig på det jag har men man vill ju alltid ha något nytt nu till våren. Det är verkligen typiskt mig att inte jobba just när man fått lön utan istället börja tokjobba först när pengarna börjat ta slut. Måste komma ihåg det till nästa vecka då lönen kommer. Måste försöka hålla samma tempo. Just nu hinner jag inte med så mycket. Träna, skola, jobba, sova, äta. Men det funkar!


Överdelen


Underdelen fast i vit. Borde funka.


Kommentarer
Sandra Vikström

Det kommer! Ska försöka fixa det till helgen :) Skolan dödar mig just nu

2012-04-19 @ 09:47:15
URL: http://sandravikstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0