2011-09-26

Inatt kom vi hem från Stockholm. Det har varit hur nice som helst. Roligt att träffa Fanny, Reggo & Natta. Helgen har bestått av shopping. flottmat & häng hos Reggo & Natta i stort sett. Jag tänkte att jag lägger upp bilder på vad jag köpt under nästa vecka då jag är i Cypern eftersom jag inte kmr blogga då. Alltså förtidsinställda inlägg.

Igår just innan landningen fick jag så otroligt ont i huvudet. Det var som att jag fick en strålning rakt in genom ögonbrynet. Det var sjukt jobbigt, satt å höll mig för tårar hela vägen ner. Har aldrig varit med om liknande. Så det var otroligt skönt att sova i en riktig säng, med ett riktigt täcke igen. Men helgen har varit jättebra!



Kommentarer
Anonym

Var med och tävla om en freebra! :)



http://wwwiktoria.blogg.se/2011/september/tavling-vinn-en-freebra.html

2011-09-26 @ 16:13:52
URL: http://wwwiktoria.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0