2011-09-06

Idag har vi prövat studentmössor så nu är de beställt. Tog även en grå kofta m huva & en tuta.
Efter det for jag på Grytnäs vårdcentral. Har Urinvägsinfektion igen...
Fick en 5-dagarskur samt lite allergipiller. Doktorn sa att jag har 3 gånger så mycket mer av någonting än vad man ska ha när det gäller katter. Vilket jag har märkt för direkt jag är i kontakt med en så kliar det sönder i ögon & näsa. Hundar var också rätt starkt men dem känner jag knappt av. Så idag har jag hämtat ett galler till att sätta för ner till Rickes rum så katten inte kommer ner hit. Han har rum i källaren så det finns ingen dörr att stänga. Den brukar nämligen gå ner å sova här på dagarna då man inte kan hålla koll.


Rund & go katt, dock har han gått ner sen denna bild är tagen haha!


Kommentarer
lovisa

sv: den kommer från jysk:)

2011-09-06 @ 16:19:53
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Anonym

Hej är allt bra idag?:) Klockan halv sju ikväll publicerar jag vinnaren som vunnit en valfri vara från fashionbox.se, kika in då för att se om du vann:)

2011-09-15 @ 18:34:37
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0