2011-05-07

Har busat med tjejen i någon timma nu, har bl.a lärt henne att använda båda tassarna. När man säger "tass" sträcker hon fram höger tass & när man säger "andra tassen" då kommer vänstra tassen fram. Nu gäller det bara att underhålla så hon inte glömmer bort. Kanske man kan utveckla det och lära henne höger & vänster. Hon är inte så dum som man tror.

Tänkte läsa lite till ett prov på tisdag & sen kommer jag spendera min eftermiddag under täcket i soffan till 2½ men & sen du är vad du äter/ chihuahuan från beverlyhills. Är lite skeptisk till filmen men den gick på tv såg jag.

Ha en bra lördag!



Skulle inte skada om man kunde gå runt så här nu!
Har blivit ljusare i håret för de som missat det. Dock inte som på bilden.
Får se när jag lägge rupp bild. Är inte helt nöjd med färgen än.


Kommentarer
lovisa

HEj har du haft en fin dag?:)

Just nu har jag publicerat vinnaren av en valfri vara från fashionbox.se, kika bloggen för att se om du vann:)

2011-05-08 @ 14:01:39
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
lovisa

sv: Härligt:) jo helt okej!

2011-05-09 @ 08:44:31
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
lovisa

Hej har du en bra dag hittils?:)

Jag har nu publicerat vinnarna av 2 hårprodukter från schwarzkopf, kika och se om DU var en av dem !:)

2011-05-09 @ 14:59:01
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
ooomg

shiiit så sexigt! fina tuttar :D

2011-06-02 @ 21:21:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0