Träning.

Det blev såklart ingenting utav det jag tänkte göra idag. Har endast varit med Ricke. Vi har gjort fruktsallad, slingat hans hår lite & sett 24. Jag måste även meddela att jag haft sjukt snäva & jobbiga jeans nästan hela dagen + högklackade skor när jag for på ica. Dags att flytta till hollywood snart kanske? Verkligen inte likt mig. Men jag vill ha sommar NU! Är inte ens roligt att klä sig nu eftersom man endå tvingas gå med jackan på skolan för att det alltid är så j*vla kallt.



Har nyss suttit och bokat olika pass denna vecka.
Onsdag: 19:00 Body pump
Fre: 11:30 spinning 12:00 torso ( är ledig så tänkte passa på )
Söndag: 17:30 Spinning30/Body pump

Så nu mina kära vänner tycker jag att ni ska boka & gå med mig!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0