*I just wanna dance.

Tänkte visa det jag hunnit köpa idag på stan, ska en sväng imorgon och köpa lite till.



Kjol från Ginatricot 49kr



Linne från Ginatricot 49kr



Jeans från Ginatricot 49kr



Bh 99kr Trosa 30kr från Lindex



2st trosor från h&m 30kr/st. Fick ett av paren gratis då jag köpte det andra paret för 30kr från Lindex.



T-shirt från Lindex 50kr



De svarta från h&m 30kr. De gröngula fick jag gratis när jag köpte trosorna som hör till bhn.
De rödsvarta fick jag gratis då jag köpte bhn. Köpte även ett par gråa men de har jag på mig nu så ni får ingen bild på dem.



Tröja Lindex 199kr



Väska från Accent 199kr

Än en gång fyndar jag. Den randiga tröjan är det enda jag köpt på ordinarie pris idag.
Men rean är betydligt bättre här än i Luleå & Happis, lovar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0