...

Igår hos Madde kom vi in på ämnet vikt. De flesta unga tjejer är så grymt besatta av vågen. Ni tycker säkert att jag är knäpp eftersom jag inte har så mycket fett på min kropp. Men det handlar inte om det. Jag VILL ha mer än bara ben & skinn. Jag VILL ha större röv & slippa mina höftben som sticker ut en dm från kroppen. Det är snyggt med kurvor, det är sexigt med kurvor. Fråga vilken kille som helst. Nu sitter jag inte och säger att jag vill vara överviktig eller så. Jag vill ha fett på min kropp som jag kan förvandla till muskler. Få en fit, vältränad kropp. Men vad har jag att ta av när jag tränar? Inte ett skit! Ni som tycker att ni har fläsk här & där. Ni kan göra någonting åt det. Ni kan få sjukt fina kroppar om ni tränar. Men inte om ni går på vågen varje dag & svälter er med hjälp av olika dieter. Tycker att ni ska släppa alla ideal, ät sunt & träna regelbundet. Sen kommer eran kropp bli hur fin som helst på vägen.





Kommentarer
e

helt rätt!

2011-01-31 @ 17:49:51
Madde S

Absolut! Älskar det du skriver! ;) och dig... fniss <3

2011-02-03 @ 23:17:52
URL: http://maddesvanberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0