2011-12-28

Idag har jag slappat ända fram till klockan 14. Resten av dagen har jag spenderat med min kära mamma i Haparanda. Blev en " gå igenom & plocka saker i farten sväng" på Ikea, flottmat, Rusta, Ö&B = nödvändig saker till laggen. Kul att nu när man handlar är det inte kläder osv utan disktrasor och toamedel. Köpte även en digitalkamera på Elgiganten för 555kr som faktiskt är ruskigt bra för den lilla pengen jag fick ge. Fick ju bla en digital fotram av svärmor så måste ta bilder så jag har något att visa.


Har nyss gjort världens största matlåda. Har lite dålig med lådor här så mitt 1kg köttfärs med wook + spaghetti fick rymmas i en stor. Ricke höll på att dö när han såg den & sa att jag har mat under hela Januari. Men vafan när man väl lagar är det väl lika bra att laga rejält.



Vill göra någonting med min lugg men vet inte vad. Lugg är fint men is aldrig fixa den...


Kommentarer
Sanna

Alltså jag har testat synen innan jag skulle börja övningsköra och jag gjorde en "riktig" synundersökning då. Hade inte så stora problem sa dom, förutom att jag har en liten, liten försämrad syn. Men det är typ inget dom kan göra åt. Men dom sa dock att om jag får huvudvärk av att jag anstränger ögonen så ska jag komma tillbaka. Och då kunde dom fixa typ glasögon med minimal styrka så att det "lastar" av lite. Dock skulle jag nog behöva kolla upp det igen, för min huvudvärk vill verkligen aldrig försvinna! :)

2011-12-29 @ 10:57:26
URL: http://blogg.veckorevyn.com/sannaohlund


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0