Everyday.

Har kommit hem för inte så länge sen. Vi slutade tidigare idag så jag och Eve for till henne & gjorde Vickans album. När jag for därifrån åkte jag och mamma till mormor och åt PALT <3
Har nyss kollat igenom Facebook + alla bloggar så nu behöver jag inte vara nåmer på datorn idag. Är sugen att framkalla lite bilder från de senaste tillfällena med mina älsklingsbrudar. Har kvar 100 gratis bilder som måste utnyttjas.

Nu ska jag städa undan lite på rummet eftersom vi sover här inatt & min pojkvän blir alltid lika glad när det ligger tuuusentals kläder och grejer i sängen....

Gick tyvärr inte att ladda upp någon bild idag så ni får vara helt utan..



Skön låt som borde lyssnas med hög volym!!!!


Kommentarer
Millah

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-01 @ 22:53:58
URL: http://millahoman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0