Le parkour

Känner mig grymt stressad. Nästan så att jag inte vill sova. Imorgon blir det jobb så många timmar jag bara hinner, måste även & träffa pappa, klippa honom & övningsköra & förhoppningsvis plugga ( vilket jag vet ej kommer bli av )

Idag på Ikea köpte vi ( Ricke men jag valde )
  • 2 set med påslakan, ena var vitt & andra beige
  • 8 set med örngott med passande färger, 2 i varje Totalt= 16 stycken :o
  • 4 nya örngott till de stora "prydnadskuddarna"
  • 3 nya kuddar ( Nu har vi 12 kuddar i sängen, fick ta bort 2 för det blev för mycket)
  • En mjukishund ( Ricke haha )
  • Klädstång
  • Galgar & krokar
  • Tvättkorg
  • Massa karra
Tror det var allt, vart verkligen en snabbis på Ikea, tog kanske 20min så var vi ute.
Har nyss bäddat rent & fixat i "kläd/poker" rummet så nu är allt prima.
Ser ut som att man ligger på ett moln i sängen när allt är vitt & pluffsigt tack vare alla kuddar. Kommer nog sova gott inatt.










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0