Fire in the hole.

Ligger och funderar på vad jag ska ha på mig imorgon. Måste börja sätta fram dagen innan för de blir alltid sådan panik på morgonen då jag har brottom & de slutar m. att jag bara snör på mig något. Har noll inspiration så sitter och kikar lite på olika hemsidor. Vilket inte alltid är så smart och man är pank.

Har skickat tillbaka ett par skor som gått sönder rätt nyligt till Nelly, såg just att de inte finns i storlek längre så kommer få pengar istället. Tror jag satsar på ett par kilklackar som man även kan ha i vinter istället.


Visit hm.com


Visit hm.com


Visit hm.com

 

Hade gärna velat vara rik just nu. Finns inget mysigare än stickat. Så här års bor jag i halsdukar. Kommer ibland på mig själv att ha dem på inomhus oxå.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0