...

Har lite att göra så tänkte lägga upp lite bilder & info om vad jag använder för produkter för den som är intresserad.



Min väska/påse där jag har alla rengöringsprodukter



Majoriteten av det jag använder är från märket Spotless.
Från vänster:
1. Djuprengörande ansiktstvätt, förebygger finnar & pormaskar.

2. Behandlande ansiktsvatten, rengör porerna på djupet.

3. Ej från spotless märket, Neutorgena: Daglig scrub som motverkar svarta pormaskar.

4. Apolivas dagcreme för fet hy, återfuktar utan att täppa igen.

5. 2-in-1 produkt som både återfuktar och motverkar fet och oren hud.

6. Ej från spotless. Stioxyl som torkar ut finnar.

7. Coverstick som även hjälper till att torka ut finnarna på samma gång.

8. Pure skin, tabletter som ska stabilisera ph-värdet & motverka fet hy.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0