Whatever you like.

Idag har jag sett en mus. Typiskt att de alltid är jag som råkar ut för det.
Var ute & busa med hunden, plötsligt hittar hon något i snön. En jävla musjävel!
Hon försöker få tag i den & jag skriker efter mamma.
Vi får tillslut död på den rackarn & tur var det. Annars hade jag inte vågat gå ut mer.

Eve kom & plugga, vi åt och surrade mest.
När hon for gick jag ut medans Emil & Nobbe skottade, lekte med vovven i snön.
Gick in & sminkade mamma & sen for jag till Ricke.
Har även rensat nå hudlotioner som jag gett till Mändy för hon är typ beroende.
Jag smörjer aldrig in mig så hon behöver dem nog mer.

Imorgon blir det jobb & ev klippa pappa.


Bilden har inget med inlägget att göra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0