So yesterday

Läste just ett gammalt inlägg. 2 Januari 2010.

Nytt år.
Känns bara onödigt med nyårslöften eftersom man aldrig håller dem.
Men något jag ska förssöka mig på iallafall är att sluta bita på naglarna sluta äta chips & choklad,samt få bättre hy & långt hår.
Inte så svåra grejer att klara,
Hoppas jag.



Jag har slutat äta choklad & fått iaf längre hår. Chips äter jag väääldigt sällan men de har jag just slutat med. Då är det bara naglarna. Vilket jag oxå börjat kämpa med. måste ha fina långa naglar då vi ska på hår & naglar med jobbet. Förra året hade jag inga att fixa. Hyn går det inte så värst bra med, men ska önska mig massor med produkter i julklapp så får vi se hur det blir.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0