I'm i love...

Igår scanna ( skanna? ) jag in bilder från en bok till en uppsats. Passade på att dra in lite bilder från då jag var liten.




Ja jag har frukter i tröjan!!!!!!!



Jag är verkligen gammal nog för att kyssas när jag tog denna bild...



Frida & Bea



Fråga mig inte vad jag tänkte när den klisterlappen åkte dit. Hur ska jag veta att man har jul i andra länder än Sverige?



Skolavslutnings"fina"




Roligt att fylla år ju!





Använt för mkt silvershampo?



Mina frisörtalanger visade sig tidigt ( mammas hår )



Big fail på dagens facelook, det lila läppstiftet får det mer att se ut som att jag ätit för mycket blåbär.



Mobbad?



Man kan ju inte alltid vara söt...



Skulle inte tacka nej till det håret. Långt och ofärgat.



Kommentarer
Fanny

Fan vad du ska ha varit poppis i byyyyyyn med det där utseendet! ;)

2010-11-26 @ 21:09:02
URL: http://fal.blogg.se/
regina

Hahahah! :D

2010-11-29 @ 14:08:36
URL: http://reginanorback.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0