I'm back

Nä nu är jag less på mitt beteende. Har sliskat alldelens för mycket på sistone och det är min hy som får ta smällen.
Imorgon är det jag som bokar tid hos Melinda, ansiktsbehandling med portömning. Måste börja ta mina Pure skin tabletter dagligen & flitigt använda oljan & till ansiktet så inte huden behöver producera massa fett. Nu ska finnarna bort!!!!! Tur att jag jobbar hela lovet så man har råd med allt.

Satt nyss & räknade ihop de jag köpt/kommer köpa under den senaste tiden ( 2 veckor ). Skor + tröja 500kr, ögonbrynsskuggan, pensel, skjorta, tröja 600kr, oljan 300 kr, ansiktsbehandling ca 400kr. Totalt blir det 1800kr + annat småtjaffs, hade knappt behövt jobba på lovet om jag hade sparat det istället. Men vad gör man...

Vet att det knappt är någon ide att säga att jag ska spara pengar. Men nu känns det verkligen som att jag ska det. Finns ingenting jag verkligen behöver, har alla sorters skor jag kommer behöva i vinter, har massor med kläder som faktiskt går att använda även fast jag intalar mig att de är skiiiitfula och att jag använt dem många gånger.. Ibland önskar jag att jag var kille & ingen ens la märke till vad jag hade på mig/ såg ut. Skulle bli rik!

Jag jobbar ju hela veckan så vi får se hur mycket jag kommer orka skriva här, man är rätt slut. Jobbar Sön,Mån ( idag ),Tid,Ons,Tors,Fre,Sön,Mån minst 8h varje dag. Sen ska jag även hinna med att plugga till säkert 4-5 olika grejer. JOBBIGT!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0