Heaven is a place on earth...

Idag fick vi veta resultat på två prov. På Kultur & stilhistorian fick jag VG och på Försäljning och service fick jag MVG.
Det var lite roligt då jag skulle få veta resultatet. Man fick gå in i ett rum med läraren. När jag kom in sa han " jadu, du hade inte läst på så mycket va?" Visste inte vad jag skulle säga så jag ba Mmmjaaa.... typ! " det gick inte alls så bra" säger han. Har inte en aning om vad jag ska säga. Tillslut lägger han fram pappret & först ser jag bara att jag fick 48 men inte vad det totala var, var i en mindre "chock". Visste ju att jag kunde allt. Men det stod 48/48. SKÖNT!!!

Nu tänkte jag se ett desperate avsnitt & sen plugga lite. Halv 4 blir det mat hos Rickes mormor.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0