What about now, what about tomorrow?

Sitter och lyssnar på Backstreets boys och Westlife. Mycket fina låtar om man bara tänker efter. Men överdriven nötning kan resultera i deppigt humör.

Två favoriter:
B -  Show me the meaning of beeing lonely
W - What about now


Idag har jag haft en slö dag, gjorde i princip ingenting på förmiddagen, kl 12 kom Erika till salongen så jag & Nikta har slingat hennes hår. Efter det for jag till Ricke där vi åt och sedan fortsatte mot byn. Inte så händelserik dag. Har iaf fått städat lite på rummet. Ska snart lägga oss och mysa och se någon film/serie.

Imorgon är det endast Matteprov som gäller, ev jobb.



Nu vill jag vara så här brun! Har köpt lite hjälp-på-traven piller så ska börja sola vilken dag som helst!

Sovgott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0