Känns helt fel att skriva Torsdag här...

Kan absolut inte klaga på vädret idag. Det är sjukt varmt på våran altan så har invigt bikinin. Känns verkligen inte som att det borde vara så här varmt ännu. Men inte mig emot.

Igår var jag med ett par av mina älsklingbrudar. Vid midnatt for jag till Ricke i hopp om att få sova, men icket! Han hade förfest i sitt rum så var bara att sitta och vara trevlig. Men enn viss pöjk fick i sig lite för mycket så det slutade med en rejäl snefylla. Efter många om och men for vi iallfall till Nyborg och sov. Somnade typ 5 om jag inte minns helt fel.

Halv 1 steg vi upp, gick ut i solen och grillade. Har suttit här sen dess. Superskönt! Ska snart käka fläskfile & klyftpotatis till middag. Mumma!

Vill även tacka min kära mamma som alltid ställer upp för mig. Hon är verkligen BÄST! <3




Älskar dig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0