....

Så här kan det se ut om Ricke är inloggad på min facebook samtidigt som mig då jag skriver med Eve.

Evelina

vad gör du? :D:D

.
17:40Jag

Jag gör inte ett kiss, du :):) ?

jag äter banan

och ska ut och skotta snö snart

17:41Evelina

okej härligt ;D nå ska ut i backen på gården och åka lite snowboard

17:41Jag

hahaha

RICKE!!!!

nice!

själv har jag skottat bort all snö nu

Men ska gå in och äta lite leverpudding

brb

Logga ut fårn min facebook din skit :D:D

FAN DE FITTHÅR I MATEN!!!!!

DE ÄR*******

Skitkul!

MONKAAAAAN

17:42Evelina

HAHa ;D

17:42Jag

Fan avd dum du är :D:D

Haru kollat efter penseln Eve?:D

17:42Evelina

vigi jag hittar inte din pensel :(:( har nara min egna :(:(

17:42Jag

men wtf :P:P den är fett gone! Ricke kan du kolla om den är hos dig?

om du är kvar.

nu ska jag gå och sexutnyttja mina höns

hej då

Kommer ju fan aldrig få färgat håret ;D

// viga

vigi*

RICKE

kan du kollllaaa

aja

om min svarta pensel är hos dig?

ska sluta skriva ricke nu

17:21Evelina

men jag har ju en pensel dummer ;D

17:43Jag

jag är lite skitso

Jao, men ville ha en today :d nu nu nyss så jag kan färga håreet

ord kan flyga ur mig helt mitt i allt

17:43Evelina

okej :):)

17:44Jag

Jao, har inte gjort berättelsen än heller ;S

btw

jag är bög

17:45Evelina

jopbbigt ;S

17:45Jag

wjo

Står helt still

btw har sålt 23 palet nu

paket

porrgodis

17:45Evelina

jag har sålt 21:)

17:45Jag

alltså

mm, jag säljer mig själv också

för att öka klasskassan lite

17:46Evelina

haha ricke roar sig värre märker jag:D

17:46Jag

brukar hänga på statoil efter 11

Ricke??

Har en fett trogen kund. Han heter Ricard. Betalar somfan

vigi??

aja

ska gå och raka röven nu, hej då eve // vigi !!!!!!

17:46Evelina

jag tror inte han betalar nog

17:47Jag

haha


Ganska ordentligt tjorvigt? Blev rätt paff när jag först inte sett de Ricke skrivit uti snön då Eve skrev att hon sku å åka snowboard. Fattade noll! Aja, Logga ut från eran facebook innan ni drar så ni inte blir utsatt för samma sak.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0