Kläderkläderkläder.

Haha, äntligen kommer bilderna så många väntat på.. Varsågod!


Ellos mellan 149-200kr

H&M svart linne 50kr rosa 79kr typ!?


Blommig H&M 50kr Svart Ellos 249kr


H&M 140 & 70kr


Svart kofta Ellos 199kr Randig Ginatricot 49kr


Rosa linne H&M 49kr Ljusgrön tröja ginatricot 49kr


Jeanslinne Lindex 199kr Jacka Lindex 300kr


Jeans bustier lindex 149kr bhar ellos 40kr styck ( dock kan jag ej ha dom )


Korsett H&M 149kr + trosorna till.



bhar h&m 50kr styck. Trosor 20kr styck.


Ljust haldband från h&m 79kr Mörkt från Kappahl 129kr Torrshampoo från Erikssons 140kr
Superbra olja till håret från Erikssons 195kr Solbrillor från H&M 50kr Örhängen H&M 10kr


Gul från H&M 50kr Vit Ginatricot 129kr

H&M 199kr

Båda paren för 149kr BikBOk


H&M 179kr




Dress jag fick av Rickes mamma.

Tror det var allt..

Sen har jag även köpt ett superbra balsam för 90kr ordinarie pris 300.

Det är såhär det går när man har praktik i luleå i två veckor.. Farligt!
Dock har jag beställt rätt mkt av dessa kläder oxå. Men fyndat det har jag!!

Har nyss kommit hem, åkte bil hem idag eftersom min bror kom från flyget idag. Trevligt att se honom.

Nu ska jag packa och sedna åka till ricke. åker nämligen till hans stuga imorgon och blir där över helgen. Kommer mest troligt ha internet där så detta är kanske inte det sista ni hör av mig på ett tag. Tiden får avgöra.

CYA!


Kommentarer
Määdz

Fan vad du har handlat kvinna! nu fick du ju mej att bli jävulskt sugen att köpa massor också ;P

2010-04-06 @ 19:28:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0