Ridin' solo

Sitter just nu och äter middag. Chicken bits, ris och "skolans sås". Supergott!

For hem tidigt idag från skolan. For till pappa & sov några timmar, sedan kollade jag på när de fixade i köket. ( Han håller på att bygga om ).

När jag kom hem la jag mig i badet till En ängels tålamod. Det enda som är kvar nu är att städa & eventuellt räkna lite matte. Vilket jag inte tror kommer hända.

Åker till Nikita senare och klipper till henne lite för att sedan fortsätta till min babe!

BILDBOMB!


När vi skrillade på gympan för någon vecka sen. Grymt kul, men sjukt dåliga skridskor...



To(u)?pering till en frisyr / uppsättning vi gjort.. Slutresultatet ser dock ej ut så där.
Kanske borde tävla i guinnies med högsta hår?




En tjock katt. ( Rickes )



Vårat plakat som tillhör frisyren.



Jag idag, givande bild!



Madde färgar Nikitas hår.



FETT SUGEN! SKA JAG? njaaa. Sku inte tro det....



I köket hos pappa. De har varit ett fönster där som de lappat igen..



En snygg chej som går på min skola.. hihi



Några utav klassens uppsättningar ( speciellt tema, ingen skönhetsuppsättnings d'r de ska vara så fint som möjligt direkt).

Tack för mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0