Fredag...

Nu är det äntligen LOV! Mycket härligt säger jag.. Ska strax bege mig mot stan. Ska på en ansiktsbehandling kl 5. Efter den ska jag tillbaka till Ricke & duscha och sedan bege mig mot Eve för "film & surrkväll" med världens bästa brudar..

Imorgon tror jag att det eventuellt blir Ikea, om inte planerna ändrats...

Rickes mamma fyller 50år tror det är i April.. Bra koll? Så hon ska ha fira det med 60-tals tema i Grytnäs Herrgård. Ska bli roligt, men är ett bra tag dit än. Men man måste vara ute i god tid eftersom att det inte är å lätt att hitta sånna kläder nuförtiden... Någon som har några tips om kläder/frisyr osv. SKRIV GÄRNA! Behöver all hjälp jag kan få..





Kommentarer
Anonym

60-talet är det årtionde då de ljuasa pastell färgerna machades med lite "hippie" stil, stilrena former i sprudlande mönster, inga puffiga ärmar utan istället mera linneliknande överdel, Stora runda örhängen i plast, vita skinpumps med inte allt för hög klack, Frisyrerena var lätta, och byggdes mest på de lockiga svall man fick av de eviga rullarna man rullade in i håret under natten. Tänk lite Monroe/Hippie så tror jag säkert du kan plocka ihop en grymt cool outfit!

2010-03-07 @ 16:48:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0