Fredag..

Vilken likhet har blondiner och IKEA-möbler? - Dom ser bra ut, men så fort du kommer hem, särar benen på sig .... och du märker att skruvar saknas ...

Tillräckligt bra för att jag ska lägga ut den när jag själv är blondin...

Här kommer bilder från skoterturen samt dagens promenad med Jackie!





Tobbelito



Amanda, John & Erkan


Frida


Eve


Väldigt attraktiv bild.. not!



Jackie flirtar ;)

¨

Jobbigt att kolla mot solen ju!

Idag har jag tagit ut mina garderobsdörrar och satt dit tyg iallafall. Inte 100% nöjd med färgerna.. Blir nog att förnya dem inom en snar framtid..
Har även färgat Eves hår today. Hon är och sköljer ut det atm. Vad som sker ikväll får vi se..

Hare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0