Fotografier.

Idag har jag varit igång i princip hela dagen. Vaknade kring 8 då Ricke for och jobbade. Tog ett bad och läste lite kör-teori. Efter det tog jag en promenad med Katta runt en del av byn. För att sedan fortsätta mot Kalix. Där mötte jag upp Eve och Nikita för Lunch på myggan & lite spring på stan. Köpte inget utan gick på banken och fixade mitt nya bankkort. Trodde ju för någon vecka sen att jag hade borta alla mina kort eftersom jag ej sett de på ett bra tag. Hann spärra kortet och samma dag hittade jag dom i en mobilficka i jackan som jag inte ens kom ihåg att jag hade.

Avslutade med att fara till Eve för att fika & sova en stund innan mamma kom och hämtade mig. Väl hemma hade mina kort jag framkallat kommit. Så vi drog iväg till kalix och köpte ett fotoalbum som jag nu märkte var för litet. Korten är för breda för att gå in i fickorna.. Typiskt mig!!

Har just suttit och märkt alla korten med datum. Hade ju varit kul att ha ett album att sätta de i men jag antar att det får vänta. Tänker då inte klippa sönder dem.



När jag ändå är inne på otur. I söndags när jag skulle till Madde hade jag nog världens otur. Först missade jag bussen så fick ta nästa. När jag väl var framme i Sangis glömde jag trycka på stop så jag fick gå ca 1km tillbaka. När jag sedan skulle hem igen såg jag att en buss for just när jag var påväg. Jag sprang som tusan för att inte missa den oxå. När jag går in och säger "kalix" kollar busschauffören bara på mig.. Jag hade gått på Haparandabussen. Såklart hade jag inte ens kollat vart bussen gick. Otursdag?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0