Someday.

Klickade hem kläderna idag men det blev lite ändringar.

Gladiator SEK 179, Nelly  Shoes - NELLY.COM Damix Shop Leggings SEK 159, Pieces - NELLY.COM



Lade till skorna för 160kr. De andra legginsen tog slut så tog dessa istället.


Har endast jobbat halv dag idag. Kände att jag behövde vila. Att stiga upp 6 varje dag är fan tufft. Men ändå skönt. Så nu tänker jag slå på en film och vila. Sen eventuellt fixa i mina garderober.
Är ett steg närmre min walk in closet jag alltid velat ha. Ett pyttelitet steg närmare. HAr nämligen dragit in ett klädställ i rummet där jag hängt i princip allt. Dock är det inte allt för snyggt. Vi i sverige har för små rum i våra hus. Borde fixas.

LATER.


Kommentarer
Empan

Härmis, samma skor som mig! ;)

2010-06-24 @ 11:46:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0