One time.

Tänkte ta 5 snabba.

1: Idag har jag jobbat mindre än jag borde. Fy skäms!

2: Fick höra på jobbet att jag var smal. Så smal att jag borde gå av på mitten. Det gjorde mig glad. Hade det inte varit för min urkassa hy hade jag tryckt i mig TRE chpispåsar med dipp just nu. Bara för att jag kan.

3: Det har tagit ungefär två timmar för mig att dra mig ur  sängen ( <3 ) för att äta och duscha.

4: Det är BARA 9 månader kvar till jag fyller 18. Trots det tokkör jag varje gång jag ska någonstans. Vilket är lite synd om min mamma som älskar att köra bil. Men vet ni vad? Det gör jag med ;)

5: Fan vad jag kommer njuta när jag jobbat bort mina 3 veckor så man får känna på SOMMARLOV!



Kommer ni ihåg att detta är 1år sedan i helgen? <3

Love yah!




Kommentarer
Empan

Shiit, redan 1 år sen? Känns som typ.. igår!

Älskar er!

2010-06-18 @ 17:29:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0