Never ever.

Har nog inte ännu fattat att jag verkligen har sommarlov. Är väl för att jag jobbar, men endå. Ska bli otroligt skönt när jag jobbat färdigt så man får sova ut. Stiger ju upp kring 6 varje dag nu i veckan så jag kan sluta tidigare. Suger att sluta 5 då hela dagen redan gått. Mycket bättre att sluta 2 så man hinner med lite annat.

Idag skulle jag fara hem en sväng och städa lite osv. Var hemma typ 10min. For och hälsade på pappa en sväng, körde runt byn med mamma för att sedan fara och käka hos mormor. När jag väl kom hem ringde Ricke och då var det bara att fara iväg igen. For förbi Dona data så Monkan fick sig högtalare till datorn.

Detta blev ett tråkigt inlägg men bättre än inget.. Eller?



<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0