Money money money.

Var nyss till tandläkaren. Hade ett litet fittigt hål. Ser fram emot att åka tillbaka och få hela käften bortdomnad. Det är så härligt att kunna tugga sig i kinden utan att känna ett piss. <3
Jag tänker inte säga att från och med nu ska jag vara superduktig och borsta tänderna två gånger varje dag och inte småäta. För jag vet att det endå inte skulle hålla längre än ca. 2 veckor om jag är duktig



Nu ska jag fortsätta testa några kort ( ca 950st ) Samtidigt som jag ser How i met your mother.  Kommer ta mer än bara idag att göra färdigt dessa stackars kort. Endast 4-5h kvar idag. Wihoo!



Detta är mitt garage. Tänk hur det kommer se ut när jag jobbat klart. Har ju bara jobbat 1,5 vecka än.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0