Monday.

Nyss kommit hem från jobbet. Varit där sen 06:30. Har fått ihop 11h.
Känns skönt att det bara är denna vecka + en till innan jag tar sommarlov med lite klirr i kassan. Dock tänker jag spara stora delar av det.

Har inte så mycket nytt att komma med. Förutom att min pappa bytt bort sin bil mot en sportigare variant.



Inte exakt denna bil men den är likadan. Nu vill jag bara ta körkort ännu mer. Då hade jag lätt snott den ett par gånger.

Har även suttit och kikat om jag hittar någon bil som faller mig i smaken. En golf hade varit nice. Liten och händig. Vi får väl se vilken bil jag kör omkring med när jag tar det efterlängtade kortet.

En gubbe ska komma imorgon på jobbet och kolla så att vi gör allt rätt osv och ställa frågor. Är fett nervös eftersom jag bara kommer säga fel eller inte ens fatta vafan han menar. Wish me luck!

Nu ska jag käka lövbiff med wookgrönsaker & kokosmjölk + pasta. SUCK ON THAT!




Kommentarer
E.G

Jag ska ha kortet före dig! ;D

2010-06-22 @ 21:56:59
URL: http://elingamnes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0