Måndag.

Första jobbdagen idag. Känns väldigt segt men det kanske beror på att jag varken haft musik eller någon film att kika på. Det ändras imorgon. Har räknat ut att om jag jobbar 8 timmar om dagen 5 dagar i veckan i 3 veckor kommer jag vara 10 200kr rikare. Det måste väl få en att orka?

Hade jag tagit en bild på mitt rum nu hade ni nog troligen redan nu hittat på ursäkter att inte kunna komma till mig i fortsättningen. Vilket vore synd eftersom jag faktiskt brukar städa. Ibland iallafall, då det blivit så stökigt att jag har mer kläder utanför garderoben än i. Vilket är hemskt eftersom jag har sjukt mycket kläder. Även fast jag inte använder dem. Påtal om kläder så har mina grejer från h&m kommit. Orkar inte ta några kort eftersom ni redan sett dem från hemsidans bilder.

Kanske man skulle ta och vila lite innan man far tillbaka till kalix? Eventuellt.



Hittade en bild min pappa tagit på mig när jag övningskörde i vintras. Charmig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0