....

Jahapp.

Kände att det är dags att skriva lite nu va. Har fortfarande inte hittat sladden till mobilen så kan inte lägga upp nå bilder. Hur kul är det med en blogg utan bilder?

Min första vecka med semester har rullat förbi. Vad har jag hunnit med?

Solat en massa med Amanda & Erika.
Umgåts med Amanda Erika Vicko Natta Eve Katta & Ricke då.
Hoppas jag inte glömt någon :)
Köpt en pool ( Ricke har köpt den haha ) Badat och solat i den på gården.
Sett flera säsonger av Segemyhr. ( Köpt hem boxen med alla 5 säsonger )
Sovit länge <3
Firat Vicko.

Igår var jag och Amanda och sola på det nya badet på Campingen. Mycket trevligt, fick mycket färg. Har tom bränt mig lite. Dock tabbade jag mig lite och solade endast på rygg. Måste verkligen sola baksidan oxå, inte alltför snyggt att vara blek på halva kroppen. Råkades även få en rand där jag har navelsmycket. Inte så fint.
Men värst ränder har endå Ricke. Ha ha ha !

Ikväll blir det nog B4 med några brudar. Ingen aning om vilka förutom Vicko hehe, inte så informerad.

Föresten så vill jag till utlandet. NU!









Kommentarer
vickan

du glömde mig... :(

2010-07-19 @ 17:50:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0