Från Auktsjaur.

Har varit ute några timmar på en liten sjö och fiskat. Ricke fick en gädda och jag låg mest och käkade kakor och såg säckad ut. Hade med mig feta dynor jag kunde ligga och chilla på. Körde även lite båt medans. Det var hilma mysigt. Om vädret tillåter ska vi imorgon oxå men då tar vi med matsäck. Mysmys!

Hemfärden var grymt rolig, vi hade Rickes mormor & morfars gamla bil och Ricke har aldrig kört den ( knappt någon gammal bil alls ) Så det var väldigt kul innan han kom in i körandet. Började med kärringstop och fortsatte väldigt ryckigt och gud så vi skrattade. Man måste ha varit med för att riktigt förstå.

Just nu sitter jag på balkongen i stugan, har nyss ätit lunch. Har kollat igenom alla standardbloggar och Facebook. Ska nog gå in nu och kika lite på 7th Heaven.

Glömde kameran hemma så har bara bilder på telefonen som jag tappat bort sladden till. Jackpott!

Återkommer, Cya fokes.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0