...

Något väldigt udda hände mig igårkväll.

Var oerhört trött igårkväll pga få timmars sömn i lördags.
Somnade kring 20:30. Vaknade upp 22:45.
Dock trodde jag att klockan var 10:45 så jag klev upp, gick på toa, köket osv.
Rickes mamma var inte hemma så tänkte hon farit på jobbet. Satt mig vid datorn. Inte en kotte hade skrivit nå sen jag var in sist i princip. Sneglar på klockan. 22:45. Men de är endå något som inte klickar. Jag var alldelens för pigg för att bara sovit 2h. Fortsätter att kolla runt lite, när Ricke vaknar undrar han vad jag håller på med och ber mig sätta på fotbollen?

Vadå, är det repris från igår säger jag?
Blir ganska dumförklarad och då slår det mig att det ännu är kväll och att Rickes mamma ännu är och ser vm-finalen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0