....

Idag har jag varit och jobbat från 07:00-10:30.
Jag och Ricke drog sedan till Luleå för att kolla runt lite, det enda vi visste att vi skulle köpa var en keps till Ricke.
Fick iallafall med mig ett linne/klänning, 2 "bastoppar" med puffärm vit&svart, scarf/sjal och en mascara.
Bra som jag är att fynda så gick detta på inte mer än 400kr. Pretty good!

Snart kommer även mamma med mitt Nellypaket. Blir pricken över i;et på denna kväll.

För övrigt så ska jag och Ricke börja gå på "diet". Gi-metoden hade vi tänkt att satsa på. Får se hur vi håller det. Jag behöver ju absolut inte gå ner i vikt men att äta sunt är också viktigt. Så ni inte tror att jag har anorexia lr något..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0