You're making me high.

Har agerat frisör today! Farmors hår har blivit ett snäpp mörkare + lite röda highlights i det främre partiet. Slutresultatet känner ingen till så ska bli intressant att se. Har en svag känsla att de röda ej kommer synas alltför mycket. Men då skyller vi på de fullt utbiladede frisörerna som gett henne färgen.

För att fulländra denna dag tänker jag plocka undan ALLA kläder jag har på golvet & i sängen. Känner att de är dags eftersom alla klagar då de kommer in. " Du behöver ju inte ens nå garderober, allt ligger ju ändå på golvet"
Vad är det för fel i det? Dom trivs där, varför tror ni annars att dom ligger där?

Nu ska jag kila iväg mot kalix för att kolla på tyg. Ska ta bort mina garderobsdörrar och hänga nå snygga tyger där istället. Mörka!

Kanske att ni får se resultatet imorgon om jag är snäll.

Hade!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0