Mirror Mirror on the wall.

Har just tagit bilder på vårat hemmagym som vi haft i åratal men nu ska det bort! Står endast och tar plats. Blir extra bra eftersom jag och Emil får dela på pengarna. Så är ni sugna så hör av er ;)




Håller på att bleka mitt löshår ytterligare en gång. Hoppas att det blir nog ljus så jag slipper slösa ännu mer pengar på det. Men det ser ljus ut så nog ska det väl gå bra.
Har blivit mycket snål sen jag fick min lilla mini-lön idag! Lér.

Idag har vi börjat med "klipp-teori" och imorgon får vi köpa klippseten. Kommer bli roligt att äntligen få börja lära sig att klippa.

Efter skolan var jag på stan med Madde & Nikita. Tänka sig, jag solade! nu måste jag bara hålla i liiiite så jag får lite brunare hy. Det svider i börsen. Måste jobba jobba jobba!

Fick iaf med mig en fet palett fullt med olika ögonskuggor för endast 189kr.


Dock ej min bild, de är heller inte lika matta som det ser ut på bilden.
Ska bli intressant att pröva dem senare ikväll.



Här får ni även en sjukt gammal låt!

Sovmorgon + konsert i morgon. FUN!


Kommentarer
Regina

Ja en sån där hade jag velat ha=) är den från e.l.f? Tycker inte jag sett den och ändå har jag gått in på den sidan i 1 år typ och kollat på ALLT. Känns det som i alla fall:P

2010-02-04 @ 06:32:56
URL: http://reginakm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0