....

Idag har jag faktiskt varit lite duktig. När jag kom hem från Ricke la jag mig och läste ut hela min roman vi ska läsa i skolan. Från början till slut. En väldigt gripande bok där man haft tårarna brännandes i ögonen vid flera tillfällen. Christina wahldén - ingen behöver veta heter den. Svår att lägga ifrån sig. Har nästan skrivit färdigt analysen till den färdigt. Bara lite småpyssel kvar. Skönt att ha det borta!

Igår var vi ju hos Madde. Jag for dit halv 1. Vaxade benen & jyrade innan vi började fixa oss och käkade osv innan de andra kom. For sedan till Folkan & lekte lekar. Sen när allt folk kom vart de faktiskt lite trist. Inte min/våran typ av folk direkt så jag for hem vid 12.







Presenter fick hon oxå. Dock inte så attraktiv bild på mig!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0