Fyndigt.



Idag hade vi bara en lektion så jag och Madde for till Luleå istället.
Tänkte lägga upp bilder på mina otroligt fyndiga inköp så jag slipper rabbla upp för mina vänner om och om igen om vad jag köpt. Det är otroligt dåliga bilder eftersom min digitalkamera är trasig.

Först tänkte jag visa de jag fick av Marie ( Rickes mamma )

 

Tyget på legginsen & Tröjan.


H&m mjukisbyxor 199kr
Kavaj Bikbok 149kr
Jeansleggins Vero moda 108kr
Stickad tröja Ginatricot 49kr
Linne H&m 40kr
Tre par trosor 20kr/styck H&m
Neccesär h&m 15kr
Läppenna MAke up store 130kr
Läppglans & Rouge H&m 20kr/styck
Väst h&m 149
Långt väst/ kortärmad kofta lr vad man ska kalla det. 49kr H&m
Jeans Ginatricot 49kr. JA 49!!!!!



Sedan en bild på mig med Jeansen, linnet & västen.

CYA!


Kommentarer
Jenny

Snyyyygg vigi! fan vad du hittade mycket fint föresten, fanns det mycket i Luleå? ;)

2010-01-28 @ 21:51:13
URL: http://jennyandersssson.blogg.se/
Anonym

ååh vad mycket och fint du fick hem vigi=)

2010-01-29 @ 19:49:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0