Rosor är röda violer är blå.

Idag har vi gått lång dag. 10:00 - 15:30. Fast jag smet en kvart tidigare.
Sist på dagen hade vi bild. Vi ska måla en tavla på duk. Alltså en hård "duk" man använder till det. Inte en vanlig bordsduk. Jag valde detta mönster:



Dock inte så här stort men klumelurerna ser ut så. Kommer bli intressant att se hur det blir. Föroppningsvis kan man hänga upp den sedan.

Idag tror jag att jag bara ska göra saker som behövs, städa, plocka undan och lite saker jag har kvar i skolan. Känns alltid så otroligt skönt efteråt. Passar bra idag eftersom att Ricke har fullt upp hela kvällen och natten så kommer inte bli så mycket att vara med honom..

Har ju ännu inte lagt upp någon bild sen jag brände fast löshår. Här kommer den.



Fast har klippt av de tunnaste topparna som syns på bilden.


Här är en bild från helgen då vi var och bowlade.


Mändy och jag!


Världens sötaste vovve!



Nu ska jag plocka ihop i mitt rum!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0